(čo robiť, ak je zásielka poškodená)
V prípade poškodenia zásielky je potrebné s vodičom okamžite spísať reklamačný protokol. Túto zásielku potom zašlite našej spoločnosti, ktorá sama vybaví všetky formality s dopravcom. Podpisom dodacieho listu zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že tovar prevzal mechanicky nepoškodený.
Ak nemáte s prepravnou spoločnosťou podpísaný protokol, na neskoršie reklamácie sa nebude prihliadať !!!
Odporúčame vám tiež, aby ste pri prevzatí skontrolovali správnosť dodaného tovaru. Na neskoršie nároky sa nebude prihliadať. Ak je niečo v neporiadku, odporúčame zásielku neprevziať alebo okamžite kontaktovať zákaznícky servis !!!
Po uplynutí 14 dní odo dňa prijatia zásielky už nie je možné prijať reklamáciu z dôvodu nesprávneho doručenia.